Σάββατο, 31 Μαρτίου 2012

Το λογότυπο της Unilever


Η Unilever είναι μια Αγγλο-ολλανδική εταιρεία με ένα πολύ μεγάλο χαρτοφυλάκιο επώνυμων προϊόντων που καλύπτουν τούς τομείς της διατροφής, της υγιεινής και της προσωπικής φροντίδας. Ο Wolff Olins, συνεργάστηκε με την Unilever με στόχο τη δημιουργία ενός νέου λογοτύπου για την εταιρεία, αντικαθιστώντας το παλιό λογότυπο, το οποίο δημιουργήθηκε το 1970.

Το λογότυπο που δημιουργήθηκε αποτελείται από είκοσι έξι εικονίδια, συνδυασμένα περίπλοκα έτσι ώστε να σχηματίσουν το γράμμα «U». Ο Wolff Olins σε συνεργασία με τον creative director Coomber Lee, εφάρμοσαν μια δημιουργική διαδικασία σύμφωνα με την οποία, σκέφτηκαν πώς και σε ποιόν τομέα δραστηριοποιείτε η Unilever και για κάθε δραστηριότητα σχεδίασαν ένα εικονίδιο, το οποίο το πρόσθεσαν στην συνολική φόρμα του γράμματος «U».



Επεξήγηση των εικονιδίων Unilever


Ήλιος
Η βασική μας πηγή ενέργειας. Ο ήλιος παραπέμπει στην Αγγλική πόλη Port Sunlight όπου και βρίσκονται οι ρίζες της Unilever. Επιπλέον, ο ήλιος συνδέεται με αρκετά από τα προϊόντα της όπως το Flora, το Omo κ.λπ. τα οποία χρησιμοποιούν την «ηλιακή ακτινοβολία» ως μέρος της διαφημιστικής τους επικοινωνίας.


Χέρι – Λουλούδι
Το χέρι είναι σύμβολο της αίσθησης, της φροντίδας και της ανάγκης. Ακόμα, αντιπροσωπεύει την επιδερμίδα και το άγγιγμα. Αντίστοιχα το λουλούδι συμβολίζει το άρωμα. Και τα δύο σύμβολα μαζί αντιπροσωπεύουν τα ενυδατικά συστατικά.


Μέλισσα
Η μέλισσα αντιπροσωπεύει τη δημιουργία, τη γονιμοποίηση, τη σκληρή δουλειά και τη βιοποικιλότητα. Επιπλέον, συμβολίζει τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες.

DNA

Η διπλή έλικα του DNA, είναι η γενετική αποτύπωση της ζωής και ένα σύμβολο της βιοτεχνολογίας. Είναι το κλειδί για μια υγιείς ζωή. Ο ήλιος είναι το μεγαλύτερο συστατικό της ζωής και το DNA το μικρότερο.
Μαλλιά
Είναι το σύμβολο της ομορφιάς και της καλής εμφάνισης. Το σύμβολο των μαλλιών έχει τοποθετηθεί σκόπιμα δίπλα σε δύο άλλα σύμβολα. Στο σύμβολο του λουλουδιού αντιπροσωπεύοντας έτσι, την καθαριότητα και το ωραίο άρωμα και στο σύμβολο του χεριού δείχνοντας την απαλότητα.
Φοίνικας
Ο φοίνικας είναι μια πολύ σημαντική πηγή ενέργειας. Από αυτόν παράγονται καρύδες και λάδι. Επιπλέον, ο φοίνικας συμβολίζει τον παράδεισο.
Σάλτσες
Το συγκεκριμένο σύμβολο αντιπροσωπεύει τη διαδικασία της ανάμειξης διαφόρων υλικών. Χρησιμοποιείται συνήθως σε περιπτώσεις που πρέπει να τονιστεί η αίσθηση της γεύσης με τη χρήση και ανάμειξη πρόσθετων υλικών.
Μπολ
Το σύμβολο αυτό δείχνει ένα μπολ που περιέχει έτοιμο φαγητό με ωραία μυρωδιά. Αντιπροσωπεύει τα έτοιμα γεύματα, τα ζεστά ποτά και τις σούπες. 

Κουτάλι
Το σύμβολο της διατροφής, της γεύσης και της μαγειρικής.

Μυρωδικά & Γεύσεις
Αντιπροσωπεύει το τσίλι και τα φρέσκα συστατικά των τροφών.

Ψάρι
Αντιπροσωπεύει την τροφή, τη θάλασσα και το καθαρό νερό. 

Αντανάκλαση
Συμβολίζει την καθαριότητα, την υγεία και οτιδήποτε λάμπει από ενέργεια.

Πουλί
Είναι το σύμβολο της ελευθερίας. Υποδηλώνει την ξεκούραση από τις καθημερινές δουλειές και την απόλαυση της ζωής.

Τσάι
Αυτό το σύμβολο του φυτού ή του βλαστού από τσάι, υποδηλώνει την ανάπτυξη και την καλλιέργεια.

Χείλια
Συμβολίζουν την ομορφιά, την καλή εμφάνιση και τη γεύση. 

Παγωτό
Το εικονίδιο αυτό δείχνει ένα κέρασμα και συμβολίζει την απόλαυση και την ευχαρίστηση.

Ανακύκλωση
Το γνωστό σύμβολο της ανακύκλωσης, στην περίπτωση της Unilever αποτελεί δέσμευση.

Σωματίδια
Το σύμβολο αυτό είναι μια αναφορά στην επιστήμη, στις φυσαλίδες και σε οτιδήποτε έχει σχέση με αφρό. 

Κατεψυγμένα προϊόντα
Εδώ πρόκειται για δύο σύμβολα. Το πρώτο αναπαριστά ένα φυτό ως σύμβολο φρεσκάδας και το δεύτερο μια νιφάδα ως σύμβολο της ψύξης. Ο συνδυασμός των δύο συμβόλων αναφέρεται στην μετατροπή φρέσκων προϊόντων σε κατεψυγμένα.

Καρδιά
Ένα σύμβολο αγάπης, φροντίδας και υγείας

Βαζάκι
Συμβολίζει ένα βάζο με κρέμα που σχετίζεται με την προσωπική φροντίδα

Ρούχα
Το εικονίδιο αυτό αντιπροσωπεύει την καθαρή μπουγάδα και την ωραία εμφάνιση 

Κύμα ή υγρό
Αυτό το σύμβολο έχει δύο σημασίες. Ως κύμα αντιπροσωπεύει την καθαριότητα την φρεσκάδα και την ενεργητικότητα. Ως υγρό αναφέρεται στο φρέσκο νερό και την αγνότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου