Στο άρθρο αυτό θα δείτε μια δουλειά του Web Designer/Graphic Designer Stefan Asafti, από την Cluj-Napoca της Ρουμανίας. Στο project αυτό δημιούργησε δέκα αφίσες με τα λογότυπα γνωστών ανταγωνιστριών εταιριών. Οι αφίσες λειτουργούν σε ζευγάρια και σε κάθε μία εμφανίζεται ένα λογότυπο που έχει δημιουργηθεί από μια σύνθεση με το λογότυπο της ανταγωνίστριας εταιρίας. Επιπλέον εκτός από τα λογότυπα έχουν μετατεθεί και τα αντίστοιχα σλόγκαν των εταιριών, δίνοντας έτσι μια γενικότερη έννοια στο νόημά τους. Εξαιτίας αυτής της αμοιβαίας αντιμετάθεσης λογοτύπων και σλόγκαν δόθηκε στο project ο τίτλος "Brandverations".
Όλη αυτή η δουλειά μπορεί να θεωρηθεί ότι δημιουργεί μια σύγχυση, αλλά έχει αρκετό ενδιαφέρον το αποτέλεσμα. Το project κατάφερε να τονίσει την οπτική συνάφεια που υπάρχει ανάμεσα σε δύο ανταγωνιστικά λογότυπα και το πόσο τελικά επηρεάζει το ένα το άλλο.
Όλη αυτή η δουλειά μπορεί να θεωρηθεί ότι δημιουργεί μια σύγχυση, αλλά έχει αρκετό ενδιαφέρον το αποτέλεσμα. Το project κατάφερε να τονίσει την οπτική συνάφεια που υπάρχει ανάμεσα σε δύο ανταγωνιστικά λογότυπα και το πόσο τελικά επηρεάζει το ένα το άλλο.
Pepsi vs Coca Cola
Apple vs Microsoft
(Το παλιό λογότυπο)
McDonals’s vs Burger King
Nikon vs Canon
Firefox vs Internet Explorer
inspirationfeed.com
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου