Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2012

Επαγγελματικές κάρτες για όλα τα γούστα




Οι επαγγελματικές κάρτες είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για την διαφήμιση και προώθηση μιας εταιρίας. Μια καλά σχεδιασμένη επαγγελματική κάρτα δίνει έμφαση στο εμπορικό σήμα,
υπενθυμίζει τα απαραίτητα στοιχεία επικοινωνίας, εντυπωσιάζει και γενικότερα αποτελεί μια σύνδεση ανάμεσα στην επιχείρησή και τους πελάτες. Ακολουθούν πέντε πρακτικές συμβουλές σχετικά με τον σχεδιασμό επαγγελματικών καρτών.



1. Συμπεριλάβετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες:
Ο πραγματικός λόγος ύπαρξης μιας επαγγελματικής κάρτας είναι να δώσει σε κάποιον τις πληροφορίες που χρειάζεται για να επικοινωνήσει με την εταιρία. Για το λόγο αυτό φροντίστε να υπάρχουν σε αυτή όλα τα απαραίτητα στοιχεία (διεύθυνση, τηλέφωνα σταθερό και κινητό, fax, e-mail, ιστοσελίδα κλπ.), ώστε κάποιος να μπορεί να επικοινωνήσει με αυτή, με παραπάνω από ένα τρόπους. 


2. Το μέγεθος «μετράει»:
Όταν σχεδιάζεται μια επαγγελματική κάρτα μην έχετε μεγάλη απόκλιση από τα προκαθορισμένα μεγέθη. Οι πολύ μικρές κάρτες χάνονται ενώ οι μεγάλες δεν χωράνε στις διάφορες θήκες σε πορτοφόλια, organizers κλπ. Στόχος είναι να μπορεί κάποιος εύκολα να βρίσκει ή να έχει μαζί του, την κάρτα σας. 


3. Περιγράψτε την επιχείρησή:
Εκτός από το λογότυπο και τα στοιχεία επικοινωνίας, μια σύντομη φράση που περιγράφει τη δραστηριότητα της εταιρείας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να σας θυμηθεί κάποιος. Προσοχή! Η περιγραφή αφορά στη δραστηριότητα και όχι στα προϊόντα. Αποφύγετε τις λεπτομέρειες και τα μεγάλα κείμενα. 


4. Δώστε στους πελάτες κάτι για να σας θυμούνται:
Στόχος είναι να θυμούνται την εταιρία και εδώ δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος κανόνας. Όλα σχετίζονται με τη φιλοσοφία της εταιρίας, τη δραστηριότητά της και το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Δώστε στην κάρτα μια πολύ χαρακτηριστική εμφάνιση (με τη βοήθεια των κατάλληλων χρωμάτων, κοπτικών κλπ.) ώστε να εκπροσωπεί πλήρως την εταιρία. 


5. Παραπάνω από μια γλώσσες:
Για να κάνετε μια επαγγελματική κάρτα χρήσιμη σε περισσότερο κόσμο μπορείτε να συμπεριλάβετε τις πληροφορίες σε μια επιπλέον γλώσσα. Ειδικά όταν η δραστηριότητα μιας εταιρία επεκτείνεται και εκτός συνόρων, τότε αυτό επιβάλλεται.  












































Πηγή