Κάνοντας λοιπόν μια έρευνα θα παρατηρήσει κανείς ότι ο μέσος όρος διάρκειας ζωής ενός λογοτύπου του Saul Bass είναι περίπου τριαντατέσσερα χρόνια.
Η ιστορία όλων αυτών των λογοτύπων έχει αποδείξει ότι ισχύουν δύο κανόνες για τους υπόλοιπους σχεδιαστές. Ο πρώτος λέει ότι δεν πειράζεις ποτέ ένα λογότυπο που έχει σχεδιάσει ο Saul Βass και ο δεύτερος λέει ότι μπορείς να επανασχεδιάσεις ένα τέτοιο λογότυπο, μόνο αν έχεις σίγουρα να προτείνεις κάποιο καλύτερο από το πρωτότυπο.
Νομίζω λοιπόν ότι θα έχει αρκετό ενδιαφέρον να δούμε, στη συνέχεια, την εξέλιξη των λογοτύπων του και πόσα από αυτά είναι ακόμα σε χρήση.
Σχετικά άρθρα
Πηγές
ALCOA (1963) Αριστερά το αρχικό λογότυπο από τον Saul Bass και δεξιά το ίδιο λογότυπο όπως επανασχεδιάστηκε το 1998 από την Arnold Saks Associates Διάρκεια χρήσης λογοτύπου: 50 χρόνια |
AVERY (1990) Η εταιρία Avery άλλαξε το όνομά της σε Avery Dennison μετά από μια συγχώνευση. Η εταιρία από το 1990 χρησιμοποιεί το ίδιο λογότυπο και γραμματοσειρά. Διάρκεια χρήσης λογοτύπου: 23 χρόνια |
CONTINENTAL (1968) Αριστερά το αρχικό λογότυπο από τον Saul Bass και δεξιά το ίδιο λογότυπο όπως επανασχεδιάστηκε το 1991 από την Onoma Design Διάρκεια χρήσης λογοτύπου: 23 χρόνια (1968 έως 1991) |
CELANESE (1965) Αριστερά το αρχικό λογότυπο από τον Saul Bass και δεξιά το ίδιο λογότυπο όπως επανασχεδιάστηκε το 2000 από την Siegel+Gale Διάρκεια χρήσης λογοτύπου: 35 χρόνια (1965 έως 2000) |
AT&T (1986) Αριστερά το αρχικό λογότυπο από τον Saul Bass και δεξιά το ίδιο λογότυπο όπως επανασχεδιάστηκε το 2005 από την Interbrand Διάρκεια χρήσης λογοτύπου: 19 χρόνια (1986 έως 2005) |
DIXIE (1969) Αριστερά το αρχικό λογότυπο από τον Saul Bass και δεξιά το ίδιο λογότυπο όπως επανασχεδιάστηκε το 2007 Διάρκεια χρήσης λογοτύπου: 38 χρόνια (1969 έως 2007) |
FRONTIER AIRLINES (1981) Το λογότυπο αυτό χρησιμοποιήθηκε μέχρι το 1986, όπου η εταιρία κήρυξε πτώχευση Διάρκεια χρήσης λογοτύπου: 5 χρόνια |
FULLER PAINTS (1964) Αριστερά το αρχικό λογότυπο από τον Saul Bass και δεξιά το ίδιο λογότυπο με άλλη επωνυμία FULLER O’BRIEN Διάρκεια χρήσης λογοτύπου: 49 χρόνια |
GENERAL FOODS (1984) Το λογότυπο αυτό χρησιμοποιήθηκε μέχρι το 1990, όπου η εταιρία συγχωνεύτηκε με την Kraft Διάρκεια χρήσης λογοτύπου: 6 χρόνια |
GIRL SCOUTS (1978) Αριστερά το αρχικό λογότυπο από τον Saul Bass και δεξιά το ίδιο λογότυπο όπως επανασχεδιάστηκε το 2010 από την OCD Agency Διάρκεια χρήσης λογοτύπου: 35 χρόνια |
GEFFEN RECORDS (1980) Και τα δύο λογότυπα είναι από τον Saul Bass Διάρκεια χρήσης λογοτύπου: 33 χρόνια |
KIBUN (1964) Η εταιρία ακόμα χρησιμοποιεί το ίδιο λογότυπο Διάρκεια χρήσης λογοτύπου: 49 χρόνια |
KLEENEX (198x) Αριστερά το αρχικό λογότυπο από τον Saul Bass και δεξιά το ίδιο λογότυπο όπως επανασχεδιάστηκε το 2008 από την Sterling Brands Διάρκεια χρήσης λογοτύπου: περίπου 33 χρόνια |
MINOLTA (1978) Αριστερά το αρχικό λογότυπο από τον Saul Bass και δεξιά το ίδιο λογότυπο όπως επανασχεδιάστηκε το 2003 Διάρκεια χρήσης λογοτύπου: 35 χρόνια |
QUAKER (1971) Αριστερά το αρχικό λογότυπο από τον Saul Bass και δεξιά το ίδιο λογότυπο όπως επανασχεδιάστηκε το 2010 από τον Wallace Church Διάρκεια χρήσης λογοτύπου: 39 χρόνια (1971 έως 2010) |
LAWRY’S FOODS (1959) Αριστερά το αρχικό λογότυπο από τον Saul Bass και δεξιά μια 3D εκδοχή που χρησιμοποιείται μέχρι σήμερα Διάρκεια χρήσης λογοτύπου: 54 χρόνια |
UNITED (1973) Αριστερά το αρχικό λογότυπο από τον Saul Bass και δεξιά το νέο λογότυπο όπως σχεδιάστηκε το 1991 από την Onoma Design Διάρκεια χρήσης λογοτύπου: 18 χρόνια (1973 έως 1991) |
WARNER COMMUNICATIONS (1972) Το λογότυπο όπως σχεδιάστηκε από τον Saul Bass Currently και χρησιμοποιήθηκε, αρχικά, από την Warner Music Group Διάρκεια χρήσης λογοτύπου: 54 χρόνια |
Y.W.C.A. (1988) Αριστερά το αρχικό λογότυπο από τον Saul Bass και δεξιά το ίδιο λογότυπο όπως επανασχεδιάστηκε το 2004 από την Landor SF Διάρκεια χρήσης λογοτύπου: 18 χρόνια (1988 έως 2004) |
UNITED WAY (1972) Αριστερά το αρχικό λογότυπο από τον Saul Bass και δεξιά το ίδιο λογότυπο όπως επανασχεδιάστηκε το 2004 από την FutureBrand Διάρκεια χρήσης λογοτύπου: 39 χρόνια |
- Η εξέλιξη των λογοτύπων 20 γνωστών εταιριών
- 10 πρακτικά ζητήματα που αφορούν στη σχεδίαση λογο...
- 10 βασικοί λόγοι ύπαρξης των λογοτύπων
- Λογότυπα Προϊόντων & Εταιριών. Η θέση τους στην αγορά
- Η κωδικοποιημένη αλληλουχία του DNA και η οπτική επικοινωνία της Oucru
- Η ταυτότητα του Εθνικού Μουσείου της Βαρσοβίας
- Η νέα ταυτότητα του Πανεπιστημίου της Coimbra
- Ολυμπιακοί αγώνες 2012. Το λογότυπο, οι αντιρρήσεις και το Ιράν.
- ΑΘΗΝΑ 2004. Οκτώ χρόνια μετά
- Το λογότυπο της Unilever
- Μελέτη Λογοτύπου "The Mall Athens"
Πηγές
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου