Σάββατο, 18 Ιουνίου 2016

Συσκευασίες με διαφάνεια


Κείμενο:
Θοδωρής Μαστρογιάννης

Γραφίστας

Beauty lies in the eyes of beholder (H ομορφιά βρίσκεται στα μάτια του θεατή). Σύμφωνα με τη φράση αυτή, αν και όλοι γεννιούνται με την αίσθηση του «ωραίου», ταυτόχρονα το «ωραίο» δεν έχει την ίδια έννοια και σημασία για όλους. Έτσι ενώ το "ωραίο" είναι μια σχετική έννοια, παρολαυτά ισχύει το γεγονός ότι όταν ένα πράγμα μας αρέσει πολύ, θέλουμε να το βλέπουμε, να το θαυμάζουμε και να το αγγίζουμε ακόμη και αν αυτό είναι ένα ύφασμα, ένα παιχνίδι, ένα κατοικίδιο ζώο, ένα σχέδιο ή ένα τυχαίο αντικείμενο. 
Αν κοιτάξουμε γύρω μας θα δούμε μια μεγάλη ποικιλία από συνδυασμούς και αντιθέσεις χρωμάτων, από τη γη στον ουρανό, από τα λουλούδια με τα άστρα, από ουράνια τόξα με τις πεταλούδες, από το γρασίδι με τα δέντρα, τα πάντα φαίνονται φυσικά, ακατέργαστα και όμορφα. Το ίδιο ισχύει και στη γραφιστική όπου τα χρώματα είναι το κύριο συστατικό στη σύνθεση ενός σχεδιαστικού προϊόντος. Οι σχεδιαστές γνωρίζουν πολύ καλά με ποιο τρόπο να τα χρησιμοποιούν.
Ως εκ τούτου, το μήνυμα, το χρώμα και η συσκευασία κάθε προϊόντος προσδιορίζονται από τον τρόπο προσέγγισης μιας συγκεκριμένης ομάδας καταναλωτών. Το "ωραίο" προϊόν πρέπει να είναι δελεαστικό και ευπαρουσίαστο για ένα στοχευμένο κοινό. 
Οι συσκευασίες με διαφάνεια, είναι ιδανικές για να προσελκύουν το ενδιαφέρον των αγοραστών. Φαίνονται δελεαστικές, παρουσιάζοντας το ίδιο το προϊόν και δημιουργούν ένα κλίμα εμπιστοσύνης και ειλικρίνειας, ειδικότερα αν το περιεχόμενο αφορά σε φαγώσιμα και ποτά. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα κάθε επιτυχημένο προϊόν να παίζει ζωτικό ρόλο στην ενίσχυση και τόνωση των πωλήσεων και του μάρκετινγκ, επειδή όλοι θέλουν να αγοράζουν προϊόντα που έχουν «ωραία» εμφάνιση και καλό περιεχόμενο.









































Σχετικά άρθρα


Πηγές




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου