Στις μέρες μας τη θέση της αφίσας έχει πάρει η τηλεόραση. Η αφίσα ως επικοινωνιακό μέσο χρησιμοποιείτε ελάχιστα, ανώδυνα και διακοσμητικά.
Το grafitti από την άλλη είναι μια νέα μορφή επικοινωνίας. Δείχνει να έχει πάρει τη θέση της αφίσας στους δρόμους, χωρίς όμως την ίδια επικοινωνιακή δύναμη και απήχηση. Υπάρχει η αντίληψη ότι το graffiti εκφράζει την υποκειμενική θέση ενός μόνο ατόμου και επιπλέον, δεν είναι γενικότερα αποδεκτό ως επικοινωνιακό μέσο, από το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων, από τη στιγμή που οι περισσότεροι το θεωρούν συνώνυμο του "βανδαλισμού".
Σε αυτό το post, θα δείτε 38 εικόνες με πολιτικά μηνύματα που είναι από τις καλύτερες. Με τη λέξη "εικόνα" εννοώ αφίσες που έχουν γίνει σύμβολα, γνωστές εικονογραφήσεις και graffiti που κατάφεραν ξεπεράσουν την δυσπιστία του κοινού και να γίνουν αποδεκτά.
Πηγές
topdesignmag.com
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου