Συσκευασίες σε τόνους του μαύρου



Με τον όρο "Συσκευασία" ευνοούμαι την τοποθέτηση ενός προϊόντος μέσα σε ένα τυποποιημένο δοχείο ή άλλο περίβλημα, ώστε να διατεθεί στην αγορά. Στο σημείο αυτό, η δουλειά του σχεδιαστή είναι να βρει τη χρυσή τομή ανάμεσα στο design, την καλαισθησία, την εμπορικότητα και τη χρηστικότητα του αντικειμένου που θα δημιουργήσει.
Παρακάτω, θα δούμε ορισμένες αρκετά, ιδιαίτερες συσκευασίες που έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό, έχουν βασιστεί όλες σε μαύρο χρώμα. Το μαύρο συνδέεται με τη δύναμη, την κομψότητα, την τυπικότητα και το μυστήριο. Δείχνει τη δύναμη και την αρχή, θεωρείται πολύ επίσημο και προσδίδει γόητρο.
Στις συγκεκριμένες συσκευασίες η επιλογή του μαύρου χρώματος ήταν "μονόδρομος".


Ο σχεδιασμός της Beetroot για το κρασί «Πλαγίως» από το Κτήμα Βιβλία Χώρα, κέρδισε το ΧΡΥΣΟ ΒΡΑΒΕΙΟ 2012 στο Pentawards, τον πρώτο και μόνο παγκόσμιο διαγωνισμό αφιερωμένο στο σχεδιασμό συσκευασίας.



























 








Σχόλια